Hity i kity 2022 roku

Wraz z końcem roku nadszedł czas na podsumowanie produktów, które sprawdziły się najlepiej, tudzież stały się odkryciem roku oraz na te produkty, które nie spełniły moich oczekiwań.

A więc, czas sprawdzić, które produkty okazały się hitem, a które kitem 😏


ODKRYCIA ROKU

Na początku zajmijmy się odkryciami roku. Poniżej wypisałam wszystkie produkty, które w tym roku odkryłam. Niektórych jeszcze nie odmawiałam tutaj, ale już wiem, że to kosmetyczne sztosy.

Paletka cieni do powiek "Sugarpowder"


HITY

3 

Miejsce trzecie


Ochronny krem do rąk "Basic Lab"
Przyjemność stosowania pod każdym względem!

2

Miejsce drugie

Tusz do rzęs "Sugarpowder Volume & More Klaudia Cukier Puder"
Ekstremalne wydłużenie i to bez użycia bazy pod tusz! Zdetronizował nawet mojego ukochanego Armaniego! 😲

1

Miejsce pierwsze

Paletka cieni "Sugarpowder Klaudia Cukier Puder"
Przępiękna, bardzo uniwersalna. Przez nią większość moich "paletkowych ulubieńców" poszła w odstawkę! 😍 (już niedługo ją sobie omówimy)


KITY

3

Miejsce trzecie

Mus do ciała o zapachu mango "Nacomi"
Spore rozczarowanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę, iż lubię tą serię 😕

2

Miejsce drugie

Nie mogłam doczekać się, kiedy go zdenkuję, a to tylko 90ml... 😐

1

Miejsce pierwsze

Złoty Eyeliner "Rimmel"
Okropny bubel! 😣

Komentarze

  1. Lubię Bielendę, ale tych kosmetyków co wspomniałaś, jeszcze nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten tusz do rzęs i paleta cieni mnie bardzo korcą;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry post. Przynajmniej obiektywny bez zbytniej przesady w chwaleniu bubli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość wspomnianych kosmetyków miałam (BasicLab i Bielenda). A tuszem Sugarpowder mnie zaintrygowałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie miałam żadnego z Twoich hitów i na szczęście nie miałam też żadnego z tych kitów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty