Roller do twarzy "Easy Ice Roller"




Marka
: Easy Ice Roller
Pełna nazwa: Roller do twarzy "Easy Ice Roller"
Materiał: plastik


Moje wnioski

Pierwszy raz o tym Rollerze usłyszałam na Instagramie KlaudiiCukierPuder. Od razu spodobała mi się wizja chłodnego masażu twarzy i ciała, dlatego niezmiernie ucieszyłam się, kiedy się okazało, że ten roller pojawił się także w sklepie Klaudii.

Czym jest Easy Ice Roller?
Jest to wałek służący do masażu twarzy i szyi (choć jego rozmiary pozwalają też na użycie go także do innych partii ciała). Składa się z plastikowej rączki i obrotowej główki, która jest wypełniona wodą i hydrożelowymi kuleczkami. Obrotową część rollera oddziela się od rączki i wkłada do lodówki bądź zamrażarki (wystarczy około godzina aby schłodzić roller). Inaczej niż w przypadku tradycyjnych kamiennych rollerów - Easyiceroller długo utrzymuje schłodzenie.

Korzyści (Źródło: easyicetools.com):
  • Natychmiast zmniejsza poranną opuchliznę twarzy
  • Usprawnia przepływ limfy
  • Likwiduje worki pod oczami
  • Zmniejsza widoczność porów
  • Redukuje oznaki zmęczenia
  • Wygładza zmarszczki
  • Łagodzi podrażnienia po goleniu, depilacji oraz opalaniu
  • Przynosi ulgę przy bólach głowy, mięśni oraz kacu
Rzeczywiście przyjemny chłód Easyicerollera przynosi ukojenie i to nie tylko podczas pielęgnacji, ale także w czasie bólu głowy. Fakt, że całkiem bólu nie likwiduje, ale z pewnością łagodzi ten nieprzyjemny objaw.
Roller jest łatwy w użyciu. Wystarczy tylko połączyć z trzonkiem trzymaną w lodówce, bądź zamrażarce główkę i już jest gotowy do użycia. Stosuje się go w trakcie pielęgnacji na oczyszczoną skórę. Ja przed użyciem zwykle przemywam twarz najpierw mydłem do twarzy, a potem tonikiem. Po użyciu rollera (a przed odłożeniem go do kolejnego schłodzenia) należy go zdezynfekować - po każdorazowym użyciu. Ja do tego celu używam chusteczek antybakteryjnych. 
Dla oszczędności czasu nie trzymam rollera w pudełku. Wypełnioną hydrożelowymi kuleczkami główkę trzymam zawsze w lodówce/zamrażarce aby był gotowy do spełniania swojego zadania od razu gdy postanowię go użyć. Należy pamiętać, że każdy ma różną wrażliwość na odczuwanie temperatury. Dlatego na początku dobrze jest  stopniować chłód i najlepiej trzymać go w lodówce, a dopiero z czasem pomału przygotowywać skórę do coraz chłodniejszych temperatur (tych mroźnych).

Cena rollera nie jest mała, ale też nie zaporowa. Ja za swój roller zapłaciłam około 135zł w internetowej drogerii Sugarpowder.pl

Fajne to akcesorium, przydatne głównie przy pielęgnacji do poprawy mikrokrążenia, ukojenia, a także dobrze sprawdza się podczas letnich upałów 😉
Ach, jak to cudo przyjemnie chłodzi... 😍


Ocena (1-5)
✶✶✶✶

Komentarze

Popularne posty