Plastry na wypryski "COSRX"


Marka: COSRX
Pełna nazwa: Acne Pimple Master Patch – Wysuszające plastry na wypryski
Ilość: 24 sztuki
Konsystencja: hydrokoloidowa
Opakowanie: foliowe


Skład

Cellulose Gum, Styrene Isoprene Styrene Block Copolymer, Polyisobutylene.


Moje wnioski

Plasterki COSRX odkryłam dzięki YouTube, kiedy to wspomniała o nich KlaudiaCukierPuder. Początkowo nie wierzyłam w cudowną moc tych plasterków, ale postanowiłam je wypróbować.

Jakież było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłam, że one faktycznie działają. Wystarczyło, że taki plaster zostawiłam przyklejony na jedną noc. Rano, po odklejeniu na plastrze zostały pozostałości po wyprysku. Natomiast na skórze pozostało tylko lekko różowe płaskie wspomnienie, które można było już tylko delikatnie zamaskować korektorem. Koniec z bolącym wypryskiem, koniec z trudno gojacymi się, nagłymi zmianami!

Jestem zachwycona tym, jak dobre efekty dają te plasterki. Są łatwe w użyciu. Kosztują około 22zł, a taki pojedynczy zestaw wystarcza mi na bardzo długo. Najlepsza efekty są przy stosowaniu ich na pryszcze i zaskórniki otwarte (już "pęknięte"), a nie zamknięte albo torbielowate. Mają różne rozmiary więc można je dopasować do różnych rozmiarów niepożądanej zmiany, której chcemy się pozbyć.
Plasterki można znaleźć między innymi w sklepie KlaudiiCukierPuder - Sugarpowder.


Oceny (1-5)
 
Zapach: bezzapachowe
Skład: ✶
Ogólne wrażenie: ✶✶✶


Omówienie składników
 
C

Cellulose Gum - Karboksymetyloceluloza/ guma celulozowa. Substancja błonotwórcza, wiążąca, stabilizująca emulsję, zapobiega jej rozwarstwieniu. Regulująca lepkość produktu kosmetycznego. Zagęszcza bez znaczącej zmiany właściwości formulacji. Często spotykany w pastach do zębów, produktach do stylizacji włosów, kremach. Zapobiega rozwarstwianiu faz emulsji. W połączeniu z wodą guma tworzy żel, przez co jest często stosowana w produktach o konsystencji żelu, np serum do twarzy, żel do włosów, kosmetyki ujędrniające. Z jej pomocą można całkowicie wyeliminować fazę tłuszczową z kosmetyku. Dodatkowo składnik stabilizuje pianę w produktach z detergentami.

P

Polyisobutylene - Poliisobutylen. Ciekły polimer wytwarzany przez polimeryzację kationową odpowiednio izobutylenu i rafinatu-1. Bezbarwna, przezroczysta, bezwonna substancja o niskiej przepuszczalności gazu lub wilgoci. Dobry izolator, plastyfikator żywicy. Ma właściwości klejące. Substancja najczęściej wykorzystywana w produkcji materiałów izolacyjnych, klejach (także klejach topliwych), jako półprodukt przy produkcji smarów samochodowych, oleju przekładniowego, jako lepiszcze do pił łańcuchowych i prowadnic, przy produkcji uszczelniaczy, w przemyśle spożywczym do produkcji np. gumy do żucia.
 
S

Styrene Isoprene Styrene Block CopolymerStyren/Izopren, kopolimer blokowy. Znajduje zastosowanie w klejach termotopliwych i klejach przylepcowych. Działa jak wulkanizowana guma bez poddawania się wulkanizacji. Substancja ekologiczna, nietoksyczna, nadająca się do recyklingu. Stosowana w produkcji kleju, taśmy klejącej, kleju termotopliwego, do produkcji wyrobów higienicznych, opakowań.

Komentarze

  1. Uwielbiam te plastry, rzadko kiedy coś mi wyskoczy ale kiedy jednak coś tam się pojawia to przez noc przygasa własnie po uzyciu tych plastrów, sa też fajne po ukaszeniach meszek ( u mnie zaraz jest stan zapalno-ropny)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, o tych meszkach nie wiedziałam :) Dobrze wiedzieć wykorzystam jak kiedyś mnie któraś zaatakuje :-) Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty