Płatki kosmetyczne "Hebe"




Marka
: Hebe Basics
Pełna nazwa: "Hebe Basics" Mega opakowanie płatki kosmetyczne 3D 3x120 sztuk
Ilość: 360 sztuk
Materiał: 100% bawełna

 

Moje wnioski

Dziś przedstawiam jednorazowe płatki kosmetyczne, które kupiłam w Drogerii Hebe. To już kolejne opakowanie tych płatków, które używam, także przetestowałam je pod względem jakości wykonania. I właśnie tu widzę największy plus. Są cieniutkie (co widać na powyższym zdjęciu), a co za tym idzie nie rozwarstwiają się tak, jak zdarza się to w przypadku niektórych jednorazowych płatków, gdzie już na etapie wyjmowania z opakowania niektóre płatki po prostu zostawały przepołowione: jedna połowa zostawała w opakowaniu, druga w palcach (miałam tak w przypadku marki "Bella"). 
Dodatkowym plusem jest to, że za niewielkie pieniądze mamy ich aż 360. Jest więc ekonomicznie, choć z punktu widzenia ekologii i produkcji śmieci to już nie wygląda tak pięknie, bo tu zapewne lepiej wyglądają wielorazowe płatki kosmetyczne.

A wy, których płatków używacie? Też wolicie takie wielopaki? Czy bardziej jesteście za wielorazowymi płatkami?


Ocena (1-5)
✶✶✶✶

Komentarze

  1. Lubię wielopaki, bo często są na promocji :) Zazwyczaj łapie takie w Biedronce, ale tych z Hebe też używałam, są całkiem w porządku :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, też wolę wielopaki. Kupuję w Rossmanie, wybieram te lepsze jakościowo, ale nie pamiętam które z nazwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubię płatki z Be Beauty z Biedronki 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty