Szczotka do włosów "Tangle Teezer"



Marka
: Tangle Teezer
Pełna nazwa: Szczotka do włosów "Tangle Teezer" Ultimate różowa
Materiał: plastik

 

Moje wnioski

To kolejna szczotka, którą nabyłam już jakiś czas temu Drogerii Hebe. Gdzieś słyszałam, że szczotki tej marki nie plączą włosów i łatwo je rozczesują. Dlatego najpierw na próbę kupiłam tańszą, małą, kompaktową szczotkę (taką do torebki) typu "Tangle Teezer" a potem zainwestowałam właśnie w tą większą. Ta większa kosztuje około 64zł, aczkolwiek ja dorwałam ją na promocji za jakieś 55zł.
Szczotkę tą mam już jakiś czas i chwalę ją sobie. Rzeczywiście tak, jak obiecuje producent i tak, jak chwalą ją użytkowniczki - fajnie wygładza włosy, nie elektryzuje, a co najważniejsze nie czubi, nie plącze włosów. Zauważyłam też, że o wiele mniej ich zostaje na szczotce, niż nawet po użyciu tej mojej okrągłej szczotki "Franck Provost", której używam przy suszeniu aby ułożyć fryzurę.
Jestem z niej zadowolona. Uważam, że jest warta zakupu - choć jej cena może odstraszać ale warto szukać jej na promocjach. Najczęściej używam jej do rozczesywania poplątanych, mokrych włosów. To jedyna szczotka, która nie czubi takich właśnie włosów osuszonych tylko ręcznikiem.
Dodatkowe plusy: jest łatwa w utrzymaniu jej czystości - bardzo łatwo ją oczyścić z pozostałych na niej włosów - jeśli takie zostaną. Po kilku już latach używania nie zniszczyła się, a jedynie bardzo minimalnie odkształciły się ząbki - ale sądzę, że to akurat normalne ich odgięcie. Także, jak na szczotkę z tworzywa sztucznego - wypada bardzo dobrze.


Ocena (1-5)
✶✶✶✶

Komentarze

  1. Za każdym razem obiecuję sobie, że kupię Tangle Teezer. Ale jak już faktycznie zepsuję aktualnie używaną szczotkę i idę oglądać szczotki TT, to odstaraszają mnie ceny i wybieram kolejną zwykłą szczotkę 🙈

    OdpowiedzUsuń
  2. Półtora temu też kupiła szczotkę do włosów z Hebe, ale wygładzającą i do tej pory mi służy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty