Okrągła szczotka do włosów duża "Franck Provost"


Marka
: Franck Provost
Materiał: drewno, włosie z dzika


Moje wnioski

Szczotkę Franck Provost kupiłam niegdyś w Drogerii Hebe, gdyż szukałam właśnie takiej dużej, okrągłej szczotki. Dodatkowym jej walorem było jej wykonanie - czyli nie z tworzywa sztucznego. Jej rączka jest wykonana z drewna, a włosie to szczecina dzika.
Szczotka ta służy mi już bardzo długo, co można dostrzec po jej przetarciach - w kilku miejscach ma odpryski lakieru, którym zabezpieczono to drewno.
Jestem zadowolona z jej zakupu. Mimo, że już długo mi służy, to jej włosie właśnie wciąż trzyma się na miejscu (jedynie parę włosków wypadło przez cały czas jej użytkowania, a to naprawdę bardzo mało biorąc pod uwagę lata użytkowania). Wciąż wygląda niemal jak nowa. Używam jej do podkręcania włosów, jednocześnie susząc je, a więc radzi sobie z tym zadaniem całkiem dobrze, nie czubiąc i ładnie odbijając włosy u nasady. Jest przeznaczona do włosów długich (jak moje) i kręconych. Kosztowała około 50zł, przy czym ja ją dorwałem na jakiejś promocji.


Ocena (1-5)
✶✶✶✶

Komentarze

  1. Ka wolę płaskie szczotki, ale mimo to ta szczotka wygląda bardzo ciekawie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie dobrze się trzyma 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty