Opaska do włosów z mikrofibry "Nacomi"




Marka
: Nacomi
Pełna nazwa: Opaska do włosów z mikrofibry, różowa
Materiał: poliester

 

Moje wnioski

Opaska do włosów marki "Nacomi" wpadła mi w oko podczas buszowania po internetowej "Drogerii Pigment". I mimo, że pomyślałam, że przecież mam zwykłą opaskę do włosów, która równie dobrze spełnia  swoje zadanie - podtrzymuje włosy - więc "na co mi kolejna?", to ta pudrowo-różowa, puchata opaska z uroczą kokardą przykuła moją uwagę na tyle, że nie pozwoliła o sobie zapomnieć.

Już przy pierwszym użyciu zauważyłam, że to był dobry zakup. Opaska bardzo dobrze przylega do głowy, trzyma czuprynę w ryzach, jak się przybrudzi, zawsze można ją wyprać. Ma rozciągliwą gumkę, materiał jest przyjemny w dotyku, a ozdobna kokarda dodaje jej tego "czegoś", choć ja uważam, że bez niej też by było w porządku. Z nią wygląda się po prostu trochę jak "dzidzia piernik" 😆
Tak czy siak najważniejsze jest to, że spełnia swoje zadanie. Można ją używać zarówno podczas demakijażu, jak i podczas wykonywania codziennej pielęgnacji, albo przy nakładaniu maseczek. Żaden włos nie wydostanie się spod niej, a do tego nie zjeżdża z czoła, jak to bywa czasami w przypadku tej zwykłej opaski. Jej koszt to około 27 złotych.

Ostatecznie, choć z początku śmiałam się sama z siebie, że kupiłam taką opaskę, to teraz nie wyobrażam sobie na przykład nakładać maseczkę bez niej.
Nie muszę chyba dodawać, że zwykła opaska wykorzystywana do pielęgnacyjnych rytuałów poszła w kąt...

A Wy też używacie podobnych opasek? Czy jednak wolicie te zwykłe?


Ocena (1-5)
✶✶✶✶

Komentarze

  1. podoba mi się:D tak milusio wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta opaska. Mam podobną, ale innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zwykłą bawełnianą opaskę do takich celów, ale ta też wygląda całkiem fajnie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty