Szczoteczka do masażu i peelingu ust "Avon"

 


Marka
: Avon
Materiał: silikon, polipropylen
Wymiary: długość 14,6cm


Moje wnioski

Poręczna szczoteczka, która posiada dwie strony: peelingującą i masującą. Wystarczy nabrać peeling (ja zawsze nabieram go tą szczoteczką, nigdy palcem ze względów higienicznych) i delikatnie masować usta. Oprócz samego produktu, masujące wypustki "robią robotę". Jej koszt to około 19zł i cieszę się, że w nią zainwestowałam, bo nie wyobrażam sobie peelingu ust używając tylko palca. Szczoteczkę, właściwie jej część peelingującą (tą czerwoną główkę) można wyparzać po użyciu, gdyż tą silikonową główkę można ściągać. To jest plus, ale zarazem też minus bo raz podczas używania główka szczoteczki sama zaczęła mi się zsuwać. Dlatego teraz pilnuję i zawsze sprawdzam czy wszystko "siedzi na swoim miejscu".


Ocena (1-5)
✶✶✶✶

Komentarze

  1. Mam bardzo brzydki zwyczaj. Gdy mam suche skórki na ustach, to je obryzam 🙈 może kiedyś dorosnę do takich szczoteczek i peelingów do ust

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Fajny gadżet :D Przyznam, że nie słyszałam wcześniej o takiej szczoteczce, ale to naprawdę super sprawa jeżeli ktoś przykłada wagę do pielęgnacji swoich ust. Świetna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Bardzo fajnie się sprawdza! Pozdrawiam również :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty